01 April 2012

1 April 2012...


wahhh!! sekejap masa berlalu...da 3 bulan tahun 2012 beredar dgn pantas!..uhuks!!! means da nk masuk 4 bulan la aku berkecimpung dgn catalyst.....ALhamdulillah....tadi da selesai nk join bisnes baru! InsyaALlah nk mula dalam beberapa hari lg....doakan aku untuk  berjaya...aMin.....


permulaan tahun 2012 aku, bersemangat utk berbisnes...hehehehe..mcm tak pecaya...sbb aku nieh bukan reti sgt pon bercakap...heheheh...takpe kita kena cuba sedaya upaya n jadikan diri kita sebagai testImoni terbaik..... Bangun pg2 jgn lupa amek VCO softgel nieh......kulit jadi mulus n licin....
(sempat pRomote lg tuh...ngeeeeeee)


sUpport dari member2 member amat dihargai laaa......buat aku lebey berkeyakinan! yes!!!!! Oklah nk siap2 g PD ada kenduri kawen...kemudian bley la bercaNda di pasiran paNtai!! sgt suka...balik jgn complaint ye cik CT bila da sunburn!!daaaa...




Terima Kasih

No comments:

© Tyms Simply Shop | Template Designed By Blog Bingkisan Hati