25 May 2012

saya meNang cOntest!!! yeahhhhh!!

Salam......


ahhha..entry sebelum ni ct dah bercerita mengenai FLea market & punca utama bukak booth adalah utk menjual Produk Catalyst yg ct beli utk menang contest tersebut....dan Alhamdullillah...saya berjaya!!! CT dah jd pemenang....hehehhe...tahniah utk diri saya sendiri.....


mulanya join catalyst ni adalah utk supplement diri sendiri, almaklum laa haku ni mmg yg suka cuba produk n beli sume jenis produk baru walaupun blm berkeyakinan...(apa ayat aku ni...belit2...) hahahaaha

tetapi Akhirnya....aku menjadi begitu serius dlm bisnes ini....weee~ itu yg dinamakan rezeki...Rezeki ni telah ditetapkan oleh Allah s.w.t asalkan  kita usaha InsyaAllah akan berjaya...Amin....

cer baca pengUmuman ini....teruja mula aku membacanya...hehehehe...gurdixs betul haku nieh....Pemenang Peraduan 10 botol VCO  ngeeee....

TQ~




Terima Kasih

No comments:

© Tyms Simply Shop | Template Designed By Blog Bingkisan Hati