23 April 2013

Ladies Mirifica

Khas Utk Pembesaran,Menegang Payu Dara, Mengetatkan Farah,Melancarkan Haid...




BAHAN DALAM LADIES MIRIFICA
Pueraria Mirifica + Pueraria Lobata + Kolagen + Dong Quai + Manjakani + Sireh + Kacip Fatimah + Gingko + Ganoderma + Glutathione + Stevia + Koko




LADIES MIRIFICA

Pueraria Mirifica 8000Mg + Pueraria Lobata 5000Mg + Hydrolyzed Collagen Marine 5000Mg & Glutathione

Ada 20 Sachet x 20Gram = 400,000Mg

 Pembesaran Payudara – Amat Sesuai Untuk Mereka Yang Kurang Dikurniai Secara Semula Jadi Dan Para Ibu Yang Ingin Membetulkan Defisit Dalam Isipadu Dan Saiz Payudara Selepas Melahirkan Anak.
• Mencantikkan Payudara – Menambahbaik Bentuk Payudara Anda Secara Semula Jadi Dan Mengembalikan Warna Dan Kecantikannya Pada Waktu Muda. Memerangi Bentuk Pertumbuhan Tidak Sekata, Payudara Lendut, Payudara Kendur Dan Areola Yang Gelap Untuk Meningkatkan Keyakinan Anda!
• Kulit Berseri – Untuk Memelihara Sistem Endokrin Wanita Bagi Memperbaiki Kulit Kering Dan Kurang Bermaya.
• Penjagaan Dalaman – Ladies Mirifica Dibentuk Secara Teliti Untuk Menyokong Sistem Endokrin Wanita Atas Matlamat Membantu Keseimbangan Hormon, Di Samping Membesarkan Payudara Anda, Membetulkan Kitar Haid Yang Tidak Teratur, Dan Melindungi Kesihatan Faraj Anda.


APAKAH FUNGSI LADIES MIRIFICA?

Fungsi-Fungsi:

1. Membesar Dan Membentuk Payu Dara Remaja
2. Membentuk Dan Menegangkan Payu Dara Wanita Berumur
3. Mengetat Dan Memlembapkan Vagina
4. Mengekalkan Suhu Badan Yang Sihat Untuk Rahim, Vagina Dan Sistem Peranakan.
5. Menjaga Dan Mengangkat Rahim Kepada Tempat Asal
6. Membantu Membersihkan Sistem Dalaman Wanita
7. Merangsang Pembentukan Semula Otot-Otot Payu Dara, Rahim, Vagina Dan Kulit
8. Mengembalikan Dan Mengekalkan Keremajaan Sistem Wanita
9. Melambatkan Proses Penuaan Payu Dara, Rahim, Vagina, Kulit Dan Rambut Wanita
10. Menyelesaikan Masalah Wanita Seperti Menopause, Sakit Haid, Ketidakstabilan Emosi, Keputihan, Senggugut Dan Banyak Lagi
11. Mencegah Kanser Payu Dara Dan Rahim


KEPENTINGAN ESTROGEN UNTUK WANITA

Wanita Akan Mengalami Ketidakstabilan Hormon Disepanjang Hayat Mereka. Paras Hormon Sebelum Akil Baligh Adalah Berbeza Dengan Remaja, Dan Apabila Semakin Berumur Dan Kitaran Haid Telah Berhenti Anda Akan Mengalami Ketidakseimbangan Hormon Untuk Kesekian Kalinya. Walaubagaimanapun, Hormon Yang Terbaik Akan Kembali Aktif Didalam Tubuh Wanita Adalah Diwaktu Selepas Melahirkan Anak. Pada Masa Itu, Setiap Wanita Akan Memperolehi Keadaan Kulit Yang Lebih Sempurna, Wajah Yang Lebih Cerah Dan Tubuh Yang Lebih Sihat. Payudara Mereka Juga Akan Membesar Bagi Tujuan Penyusuan Bayi.
Estrogen Ialah Hormon Semulajadi Badan Wanita Yang Dihasilkan Oleh Sel-Sel Daripada Ovari, Glan Adrenal Dan Lemak. Ia Berfungsi Untuk Memelihara Sistem Reproduktif Wanita Iaitu Rahim, Kesuburan, Peranakan Termasuk Payudara. Semasa Remaja: Estrogen Diperlukan Oleh Badan Pada Waktu Tumbesaran Dan Keremajaan Untuk Membina Ciri-Ciri Kewanitaan Seperti Pembentukan Badan Dan Payudara. Rendahnya Penghasilan Estrogen Pada Waktu Tumbesaran Remaja Menyebabkan Pembentukan Bentuk Badan Menjadi Kurus Dan Tidak Menarik Serta Payudara Yang Kecil, Leper Dan Rata.
Pueraria Mirifica Mengandungi Hormon Yang Sama Sebagaimana Waktu Wanita Selepas Melahirkan! Oleh Itu, Penggunaa Ladies Mirifica Dapat Membantu Meningkatkan Kesihatan Dan Pembesaran Payudara, Dan Jangan Bimbang Anda Tidak Akan Menghasilkan Susu Untuk Bayi. Ini Disebabkan Ia Membantu Membekalkan Hormon Tetapi Tubuh Anda Tidak Menghasilkan Hormonnya Sendiri. Kesimpulannya, Dapatlah Kami Katakan Bahawa, Produk Kami Dapat Membantu Wanita Meningkatkan Saiz Payudara Mereka Sebagaimana Keadaannya Diwaktu Selepas Melahirkan Anak.
Untuk Wanita Dewasa: Pertambahan Usia Akan Memperlahan Dan Mengurangkan Penghasilan Estrogen Dalam Badan. Tahap Estrogen Yang Rendah Akan Mengganggu Keseluruhan Sistem Dan Fungsi Badan Serta Menjadikan Imunisasi Badan Semakin Lemah. Kurangnya Estrogen Dalam Badan Juga Menjadi Punca Proses Penuaan, Kekenduran Kulit Dan Payudara, Osteoporosis, Ketidaksuburan, Kekeringan Dibahagian Vagina, Atropic Vaginitis Dan Risiko Sakit Jantung.
Keseimbangan Hormon Dalam Badan Wanita Juga Dapat Membantu Memperlahankan Proses Menopaus Dan Mengurangi Simptom Menopaus Seperti Panas Badan (Hot Flushes), Emosi Yang Berubah Dan Tekanan. Estrogen Juga Amat Penting Untuk Mengawal Kitaran Haid Dan Kesuburan Wanita. Penghasilan Estrogen Yang Tidak Menentu Juga Adalah Punca Yang Menyebabkan Penyakit Sindrom Sebelum Haid (Pms) Dan Ketegangan Sebelum Haid (Pmt).
Perkara-Perkara Di Atas Menunjukkan Kepentingan Estrogen Terhadap Sistem Badan Wanita. Ketidak Seimbangan Hormon Dalam Badan Dan Kehilangan Estrogen Akibat Pertambahan Usia Perlu Diganti Semula Melalui Kaedah Yang Selamat Dan Berkesan. Kaedah Yang Selamat, Mudah Dan Berkesan Adalah Melalui Sumber Semulajadi, Seperti Tumbuhan.



HARGA LADIES MIRIFICA
Setiap Kotak Ada 20 Sachet X 20 Gram
1 Kotak : Rm99 (Sm) / Rm105(Ss)
- Postage Rm1 = Rm100 (Sm) / Rm105 (Ss)

2 Kotak : Rm190 (Sm) / Rm200 (Ss)
3 Kotak : Rm280 (Sm) / Rm290 (Ss)
4 Kotak : Rm370 (Sm) / Rm380 (Ss)
 ( Pos Laju Adalah PERCUMA )

PEK PERCUBAAN
10 Sachet = Rm60..Pos Laju Free




Terima Kasih

No comments:

© Tyms Simply Shop | Template Designed By Blog Bingkisan Hati