27 September 2013

Set Bajet Milkbooster

Saya ingin berkongsi tentang kehebatan gandingan ESP dan alfalfa sebagai milk booster bagi membantu bf mommies di luar sana untuk melancarkan perjalanan penyusuan anda. Pada dasarnya, ESP dan alfalfa sememangnya mampu mempercepatkan penghasilan susu selain memekatkan susu dengan menyeimbang dan meningkatkan kandungan hindmilk.  




Tetapi harus diingatkan yang pengambilan ESP dan alfalfa ini tidak akan membawa sebarang hasil andai anda tidak berusaha dengan menjaga jadual penyusuan mahupun pengepaman iaitusekurang-kurangnya setiap 3 jam sekali, meminum air sekurang-kurangnya 3 liter sehari danmemanjatkan doa tanpa rasa jemu kepada Allah swt dan memohon agar dikurniakan rezeki susu yang melimpah ruah


Energizing Soy Protein Isolate Powder (ESP)

Antara komposisi utama dalam susu ibu ialah protein. Protein adalah makanan sel. Protein berfungsi mengekalkan pertumbuhan normal dan pemeliharaan tisu. Mengawal atur keseimbangan bendalir dalam badan. Pembinaan hormon, enzim dan antibodi memerlukan protein. Selain itu protein dikatakan membantu mengawal keseimbangan asid bes untuk mengangkut nutrien dan sumber tenaga.

ESP membantu memekatkan susu, memberi tenaga berkekalan untuk ibu yang tahan selama berjam-jam lamanya. Selain itu ESP membantu ibu memperolehi kesan yang optimum untuk pengambilan vitamin-vitamin lain. Kulit juga menjadi lebih licin, gebu dan anjal.

Alfafa Complex
Raja segala tumbuhan, membantu meningkatkan imunisasi, mengandungi kalsium dan bagi ibu-ibu yang menyusu ia sangat membantu MEMPERCEPATKAN PENGHASILAN SUSU IBU.
Selain milk booster terbaik, bonus buat si ibu akan memilik payudara anjal, kulit semakin cantik dan gebu serta keputihan pun tiada lagi.

Alhamdulillah customer2 yg dah ambil set ini semuanya berpuas hati dan rata2 mereka berpuas hati dr segi hasil pengepaman dan susu yg lebih pekat, Baby nmpk kenyang lebih lama dan tidak rajin bergantung dan kurang bangun malam

Jom kita hasil2 kawan yg kita dah dpt dgn SET BAJET MILKBOOSTER ini


HASIL PERAHAN SEMAKIN DROP DR HARI KE HARI

PERLUKAN SUPPLEMEN DAN KHIDMAT NASIHAT 
  CALLING OR SMS SAYA YE SHAKLEE  INDEPENDANT DISTRIBUTOR
ID NO: 1000595
SITI FATIMAH
CALL/SMS/WASSAP: 019.233.4967




COD : PUTRAJAYA & BANDAR BARU BANGI

Terima Kasih

No comments:

© Tyms Simply Shop | Template Designed By Blog Bingkisan Hati