02 July 2014

PROMO VIVIX JULY 2014

PROMOSI JULAI - VIVIX SHAKLEE BUY 6 FREE 1

Assalammualaikum & Salam Kasih Sayang,

Inilah promosi bulan Julai 2014 daripada Shaklee. Vivix Shaklee adalah tonik yang tinggi khasiat. Jika anda tercari-cari apakah makanan tambahan terbaik yang hendak anda belikan untuk ibu ayah, Vivix Shaklee adalah pilihan terbaik untuk anda berikan kepada mereka. Pasti ibu ayah terharu dan gembira bila anda bekalkan makanan kesihatan ini. Jika anda sendiri mencari supplement yang baik untuk sistem keseluruhan badan, ini juga adalah hadiah terbaik untuk anda menghargai diri anda sendiri.

"RM0.00 Shaklee: July'14 Buy 6 Free 1 Promotion - Vivix (00P195). Place your order now! TQ"

Jika berhajat buat stok Vivix Shaklee, inilah masanya. Beli 6 botol, percuma 1 botol lagi. Selain itu, ada tawaran yang lebih menarik jika anda buat belian 6 botol Vivix.

---> percuma keahlian shaklee
---> point terkumpul 760UV
---> dapat cash back RM200.XX


Jimatnya...dah la beli 6botol percuma 1. Dapat percuma keahlian pula. Paling menarik, bulan berikutnya dapat pulangan RM200.00++. Wow...seronok betul! Berbaloi beli sekarang dan simpan sebagai stock.
 
 



 
Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. 

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI CT 0192334967


Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area Bandar Baru Bangi dan Putrajaya boleh hubungi saya untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. 
  Boleh di pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

 

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Terima Kasih

No comments:

© Tyms Simply Shop | Template Designed By Blog Bingkisan Hati