05 June 2015

Offer Dropship untuk Nour Ain Beauty Care





Saya ingin memberi peluang kepada mereka yang ingin menjadi dropship produk Nour Ain Beauty Care. Anda tidak perlu mengeluarkan modal, menyimpan stok dan tidak perlu pergi ke POSLAJU. Semuanya saya yg akan lakukan bagi pihak anda..Tugas anda hanya PROMOSI di laman sosial dan pd kawan2 ya..mudah je n dapat duit.. Saya akan berikan komisen 10% setiap item dan poslaju dicharge kepada customer anda semua. Harap faham terma dan syarat sebelum bersetuju menjadi dropship.

10% nampak sikit kan...tapi kalau maintain dan rajin promosi mmg byk anda dpt untung. Pelan-pelan laa nama pon tak keluar modal kannn??? saya berniat untuk membantu anda semua..anda buat anda dapat ya..Takmo cite panjang.. saya senaraikan harga untuk dropship produk Nour AIn Beauty Care :

3in1 RM 48.60
4in1 RM114.30
Serum 10ml RM21.60
Serum 30 ml RM59.40
Toner RM27
Uv Foundation 10gm RM27
Nite Cream 10gm Rm36
CC Cream RM55.80
Body oil mist RM55.80

POSLAJU SM RM7
POSLAJU S/S RM10

Sekiranya berminat boleh wassap saya 0192334967

TQsM!!!!


Terima Kasih

No comments:

© Tyms Simply Shop | Template Designed By Blog Bingkisan Hati