10 August 2015

Precious By Rozita Che Wan in Bangi

Precious perfume dari Rozita Che Wan sememangnya suatu ekperimen yang luar biasa! Biasanya saya agak skeptik dengan keluaran bumiputera. Ya, bagi saya, wangian bukan hanya suatu bauan yang menyenangkan tetapi ianya menggambarkan suatu pengalaman, perasaaan, dan juga suatu perjalanan yang mengasyikkan. Oleh itu saya amatlah menghargai wangian yang "lasting" serta tentunya boleh dibawa bersolat. Honestly, dengan "GST", segala-galanya naik terutama ingin membeli perfume import berjenama seperti Chanel, Creed jauh sekali Annick Goutal yang kini berharga lebih RM500.

Di antara perasaan ingin berbau "exclusive", wangian Creed, Chanel dan Annick Goutal tentunya menjadi pilihan pertama saya tetapi why not try Precious by RCW (singkatan Rozita Che Wan). Satu semburan di nadi ternyata suatu pengalaman yang cukup membuaikan! Syabas Rozita Che Wan, anda telah menghasilkan suatu wangian yang mampu milik, wangian perfume exclusive Rozita Che Wan yang mewah dan yang paling penting EDP. Beza EDP dan EDT amatlah bagai langit dengan bumi, tentunya harga juga berbeda ya..

 
Jika anda maukan kelainan, wangian mewah Precious by Rozita Che Wan adalah pilihan yang bijak di samping bijak juga melabur duit anda pada wangian 20ml yang mudah dibawa ke mana-mana. 
Murah? Ya.. Mewah ya? Unik juga iya!

Dapatkan wangian Precious dari Rozita Che Wan daripada kami.. Stok terhad, maka bayangkanlah bagaimana hot sellingnya perfume ini. Dengan hanya RM29.90 (Cash on Delivery di sekitar Putrajaya/Bandar Baru Bangi dan juga poslaju RM37 untuk semenanjung dan RM40 untuk Sabah/Sarawak ternyata berbaloi.

Take a chance to be Precious...

Strictly Whatsapp/SMS : 019-2334967


Terima Kasih

No comments:

© Tyms Simply Shop | Template Designed By Blog Bingkisan Hati