02 November 2012

Sgt puas hati setelah bergelar STOKIST Nour Ain Beauty Care ~

Jika kita berusaha pasti kita akan berjaya....InsyaAllah...Setelah apa yg telah saya lakukan...saya sgt berpuas hati apabila dapat berkongsi apa yg saya ada dgn semua customerku! Nour Ain mmg produk yg sesuai dgn semua jenis kulit...Semalam 3 org customer yg baru beli minggu lepas dah repeat order...Member2 mereka ingin mendapatkan kulit yg cantik dan bebas cela...Mereka yakin walaupun baru seminggu pakai.Alhamdullillah...

Semoga semua usaha saya ini akan success seperti yang saya idamkan..Amin.. kepada yg berminat boleh SMS 0192334967...POSLAJU setiap hari...hanya sehari anda akan dpt Nour Ain Beauty Care okey! Boleh COD yg mana berhampiran dgn CT!


Terima Kasih

No comments:

© Tyms Simply Shop | Template Designed By Blog Bingkisan Hati