27 November 2012

Testimoni Cranberry Collagen-5000mg


  TESTIMONI TERKINI SELEPAS 14 HARI
TESTIMONI Terbaru Dari Landdy CRANBERRY COLLAGEN 5000mg:
SEBELUM Penggunaan Cranberry 5000mg Masalah Luaran Kulit Kusam, Kering,& Jeragat Bintik Kelihatan Dan Jerawat Besar Merah Sering Keluar Di Atas Dahi Tapi SELEPAS Menggunakan CRANBERR Collagen 5000mg Hanya Dgn 1 Kotak Masalah Saya Ini Selesai..Dalam 2 Minggu Saya Dapat Turunkan Berat Badan Dengan Sedikit Senaman Ringan…Okey Itu Masalah Luaran Bgaimana Dgn Masalah Dalam?? Hihihi Masalah Wanita, Kitaran Kotoran Haid Setiap Bulan Tak Teratur Rasa Malu Jg Nak Share Nie Tapi I Nak Share Jg Sebab Bkn Saya Shj Yg Ada Masalah Sebegini Ramai Wanita Sana Serupa Dgn Masalah Saya...I Dah Jumpa Doktor Pakar Puan Tapi Masalah Ni Tetap Sama...Buat I Berputus Asa Dan Selepas Penggunaan CRANBERRY Collagen 5000mg Kitaran Bulanan I Kembali Normal D Mana Ramai Wanita Menginginkan.. Selama Ni Saya Di Sahkan Doktor Ada Batu Karang...Lepas Tu Doktor Cuma Bg I Minuman Ubat Pembersihan Air Kencing Tp Tak Jg Boleh Hilang..Lepas Minum Cranberry Baru 2 Hari Lepas Iaitu Kotak Ke-3…I Bgn Pagi Buang Air Kecilkan…I Rasa Sangat Sakit Rupa Rupanya Batu Karang Tu Keluar..Pasir Pasir..Punya Terkejut Saya..Aduii..Tq Betul Betul Tak Sangka.. Dan Masalah Ini Jg Bkn Saya Shj Yg Ada Tapi Masih Ramai Diluar Sana… Kepada Lelaki Dan Perempuan..Saya Syorkan Utk Mengambil CRANBERRY COLLAGEN 5000MG

Sebelum Mencuba Cranberry Collagen Ni, Saya Berbadan Gemuk, Warna Kulit Tak Sekata, Migrain... Emmm...Dah Bnyak Produk Lain Yg Sya Cuba.. Agaknya Dah Beribu RM Dah Sya Keluarkan Tuk Membeli Produk2 Kurus Tu.. Tp, Tiada Satu Pun Tak Menepati Citarasa Saya.. Saya Hmpir Berputus Asa... Sehinggalah Seorang Kawan Yng Menegur Saya Dan Mnyuruh Saya Mencuba Cranberry Collagen 5000mg Ni... Mulanya Saya Tak Setuju Dgn Cadangannya Untuk Mencuba Cranberry Collagen 5000mg Ni.. Tapi Dia Pujuk Saya Sehingga Saya Setuju.. Memang Tak Rugi Sya Mencuba Produk Ni.. Dalam 2 Bulan (4 Kotak) Saja Saya Bjaya Turunkan 8kg Berat Badan Saya.. Selain Berat Badan Turun, Saya Mendapati Kulit Saya Semakin Licin Di Putih.. Selain Itu Bintik Hitam Di Muka Pun Sudah Hilang.. Migrain Sya Pun Sudah Tak Ada Lagi.. Saya Berterima Kasih Pada Pengeluar Produk Ini.. Dan Tak Salah Rasanya Kalau Saya Teruskan Untuk Mengambil Produk Ni Setakat Mana Saya Mampu... Semua Wanita Ingin Kan Kecantikan.. Buat Masa Ini Sya Sudah Mngambil Sebanyak 6 Kotak Cranberry Collagen 5000mg Ini Dah Berat Badan Sya Turun Sebanyak 14kg Dlm Masa 3 Bulan Sahaja...
Saya Aelly ( Adik Kepada Landdy ) ..Dulu Saya Guna Macam2 Produk Untuk Merawat Masalah Jerawat Saya..Setelah Menggunakan CRANBERRY COLLAGEN 5000mg Hanya 2 Kotak Dan Perubahan Yang Saya Rasa Amat Berpuas Hati Kerana Jerawat Kemerahan Saya Dah Hilang, Kulit Tak Berminyak Lagi, Pembuangan Air Besar Pun Makin Lawas Setiap Hari..Dulu Saya Ada Rasa Sedikit Rendah Diri Tapi Kini Saya Lah Yang Paling Cantik..Hihi..Yang Bestnya Kawan2 Asyik Memuji Jea..Jadi Saya Syorkan Pada Anda Gunalah CRANBERRY COLLAGEN 5000mg Ini Kerana Ada HALAL & KKM…Tak Rugi Mencuba Kerana Produk Ini Sesuai Untuk Semua Golangan Terutama Lelaki Dan Perempuan..


Terima Kasih

No comments:

© Tyms Simply Shop | Template Designed By Blog Bingkisan Hati